:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Saturday, November 21, 2009

Babai Untuk Semua..

Esok aku balik Kuantan..yeay! yeay! [sambil buat tangan mcm model iklan sabun Top]..

Babai UPSI..

Babai kawan2 UPSI..

Babai kawan2 kat rumah taman universiti no 20

Babai pensyarah2 UPSI..

Babai semua.. aku mintak maaf banyak2 segala kesilapan aku oke..

*************************************************************************************

Aku akan kembali ke UPSI bile nak konvo nanti... tahun depan bulan 8 aku akan konvo dengan izin-NYA.. tak sabo nak konvo, tak sabo nak posting.. huhu.. aiii cik puan muda anim, praktikal pun tak lepas lagi..kuikuikui.. tapi aku rase korang tau kot nape aku tak sabo utk konvo.. =) ..kalu tak tau, buat2 tau jerk ye..


Segala kelewatan nak hapdet blog neh aku minta maaf sangat2.. tengah mencuba pujuk rayu [sambil menggoda manja =) ] si hubby untuk beli broadband.. huhuhu... bukan abang tak nak beli sebenarnya, tapi sebab lain.. memandangkan setiap bulan bil api rumah kami sentiasa mendapat belas ihsan kerajaan Malaysia dan bil air yang tidak pernah lepas dari RM 4, so total sewa rumah RM 450 plus broadband hanya lebih kurang RM520 je .. nak tau sebab ape?


Satu je sebab yang bukan besar pun aku rase, tapi besar bagi abang.. sebabnya, abang takut kalu ade broadband kat rumah, aku tak masak tengah hari utk dia.. asek duk ngadap blog je kerjanya.. kuikuikui ^_~



4 Comments:

mies said...

salam..
waaa....selamat berbahagia la kak aniem ye. seronoknyer tgk akak tulis 'babai'.hehehe
sy pun tak sbr nak tulis 'babai' kat udm ni. 1 semester lagi. doakan biar sukses sumenya ye....

juk said...

Salam ziarah. Blog anda sgt menarik. Jemputlah dtg ke blog saya pula. Jom kita saling jadi follower? Buat MOU, OK? Thanks.

Zuki (zukidin.blogspot.com)

um. masyitah said...

Salam
Alhamdulillah.tahniah ya.

aniemz said...

aniem to all:

sorry lambat reply komen kamu semua..

aniem to mies:

sabar ye mies.. nanti boleh buat entri mcm akak jugak babai utk semua.. hihi..

aniem to juk:

thanks.. oke.. nanti saye ziarah blog awak ye..

aniem to um.masyitah:

wsalam.. mekasih =)

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online