:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Tuesday, November 3, 2009

Doa Itu..

" Ya ALLAH, permudahkanlah hambaMu ini menduduki imtihan duniaMu.. jadikanlah debaran di jiwanya disebabkan risau jika gagal melamar redhaMu.. dengarilah rintihannya yang sanggup bersusah demi ilmuMu.. terimalah air matanya sebagai penyejuk kemurkaanMu.. belailah jiwanya di saat dia terkulai lemah agar terhindar dia dari mengharapkan selainMu.. amin."

Thanks to rumate aku.. dia bagi mesej ni mase aku nak present tesis.. dan saje aku nak abadikan dalam blog neh.. jika doa ini dibiarkan dalam mesej,lame2 akan delete.. jika doa ini diabadikan dalam blog, insya ALLAH selagi blog ni tak di delete, selagi tu la akan wujud sampai bile2..

Kepada kawan2 yang bergelar mahasiswa dan mahasiswi, selamat menduduki peperiksaan akhir semester.. jadikan semester ni lebih bagus daripada semester lepas.. sebenarnya pesanan utk diri sendri =)

4 Comments:

ila said...

its ok kak..take ur time..btw..all d best k exam...ila ade stu lg paper to go..huhu..but 5 credit la..adoi..aduh...aduhaiii..tulun2..huhu...

benzaldehyde said...

gud luck k.aniem..bestnyer,dah sem akhir..6t dah xyah ulang alik TM - kuantan lagi..hihi..

Melatidaisy said...

ma'attaufiq wannajah kak aniem :)

Mami Hadeef said...

aniem to ila:

gud lak jugak utk ila ek.. wat leklok tau =)

aniem to benzaldehyde:

tu la, tak sabo nak habes exam.. huhu.. gud lak jugak utk farahim..

aniem to melatidaisy:

mekasih dik =)

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online