:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Friday, November 6, 2009

Kadang2 Aku Terharu..

Tajuk entri macam hati berduka lara jerk.. hakikatnya sekarang aku dilanda virus L.A.Z.Y.. haha.. malas weh.. malas nak study.. oke, diagnosis penyakit sudah, ubatnya ape??.. akhirnya aku rase ubat untuk penyakit aku neh adalah dengan berjumpe dengan buah hati nan satu nun kat Kuantan.. oh abang~~ [jumpe abang pun belum tentu jadi rajin.. haha]

Bile mesej abang cakap tak der mood nak study, kan dh kene ceramah..banyakckp mujur terpisah jauh.. kene ceramah pun melalui mesej je, so tak der la kene tadah telinga.. hikhik.. jangan marah sayang ye.. kene pulak subjek yg memerlukan kekuatan otak utk menghapal, lagi la aku lemah.. satu slide aku baca 1 jam.. haha.. baca sambil tengok TV, ape kejadahnya yg dapat..

Pastu, bile aku dah start bosan, aku bukak blog.. aku blog walking blog orang lain.. aku study setengah jam, aku baca blog berjam2.. aku sarankan setiap lecturer kene buat blog n masukkan content fizik dalam tu supaya nanti bile post mortem, bulih gitau result anak2 murid saye semua excellent.. nak tau rahsianya? saya bukak blog utk mereka.. haha..

Bila blog walking, aku jumpe banyak gak blog yang link kan blog aku dalam blog mereka.. ye, aku sangat terharu sebenarnya.. mekasih banyak2 pada rakan2 bloggers sekalian yang sudi sediakan sedikit ruang utk letak link aku dalam blog mereka.. apa yang lagi terharu, ade yang link kanblog aku bawah "mom's story" .. waaa, sangat teruja sambil berpikir2 bile aku nak cite pasal baby pulak neh.. asek publish nama abang je kat sini.. hikhik.. abang pun dah malu2.. sengihnampakgigi

So, nak senangkan cite.. atau nak mudahkan kerja aku atau dengan kata mudah nak membalas persahabatan dalam alam maya neh, aku just jadi follower blog mereka.. aku malas dh nak updet link sebenarnya dalam blog aku neh.. tapi kalu aku rajin, aku buat.. haha.. oke la.. tengok jam dah kul 11 pm.. aku janji dengan abang nak study kul 11pm.. aku kan isteri solehah, wajib patuh pada suami.. hahaha.. ayat aku sokmo tak leh blah.. sila jangan muntah kalu baca oke..gelakguling



4 Comments:

Cha Syazana said...

haha.. sama la syaz kalau komplen malas study malas nak pg exam habesss lecture ngan hubby.. huu tadah je dengar.. so moral of de story lagi baik syaz mengadu kat mak hihihiii.. all the best utk exam yer aniem cyg ;)

Mami Hadeef said...

aniemz to syaz:hihi.. tu la.. ngadu nge mak lagi bahaya.. sebab mak anim jenis amik siyes kalu ngadu pape, padahal kite neh main2 je malas nak study, malas itu, malas ini.. hikhikhik..bile la bulih jumpe syaz.. syaz dh tahun berapa kt uia? grad tahun bile?

Cha Syazana said...

lama lagi sihh.. 2011 baru grad ;)
tu la pasal hopefully dapat jumpa sblm syaz grad hehehh..
jgn lupa mkn ubat yer ;) syaz tiap kali exam mmg demam jugak.. standby minum air byk2 k cyg~

Mami Hadeef said...

aniem to syaz:

hoho.. kalu tahun 2011, sempat bebeno la.. anim start akhir tahun neh dah duk Kuantan la..boleh la jumpe tahun depan.. sebab akhir tahun neh mesti syaz cuti kan..

oke.. nanti kite planning nak jumpe bile ek.. bile anim dh duk kuantan, baru besh nak plan pun.. huhu

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online