:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Friday, November 6, 2009

Aku Rindu..

Rindu 1:

~ aku rindu rumah aku.. kes nak lepas geram kat abang sebab sekarang aku dah start nak demam.. selesema yang tak mengada2 sudah mula berjinak2, main suksek suksek dalam hidung aku, so aku cakap kat abang aku bukan demam rindu dia, aku demam rindu rumah aku.. haha.. fokus pada 2 pasu [pasu ke? belasah je] kat tepi TV tu.. aku bukan suh tengok orang berpacaran dalam TV tuh.. huahuahua.. bunga2 itu digubah oleh abang.. clap..clap.. hasil gubahan seorang doctor-to-be.. lelaki pulak tu.. ingat senang ke nak tengok hasil kerja keperempuanan yang dihasilkan oleh seorang lelaki yang tangannya asek main dengan jarum, gunting, n stetoskop..

Bila aku sampai rumah hari tu, aku tanye;

"abang ke yang buat?"

Abang jawab;

"horlah.. dah aling letak pasu kosong tu tepi TV.. abang letak la bunga.."

Rindu 2:


~ rindu kat abang jugak.. [rindu kat abang sebenarnya =) ].. gambar neh diambil mase kitaorang tengah gonyeng [kunyah] kepok lekor.. gambar kat taman shahbandar.. romantik gitu berdua-duan.. haha.. muke dia hepi sebab 'makwe' dia sudi teman gi taman.. dah beli kepok lekor, lupe beli air.. alih2, bile kitaorang bangun nak gi beli air, ade 2 pasang couple amik port kitaorang.. kacau daun sungguh! lalala~~


~ ini aku.. kak nor kate, bile tengok gambo kawen aku, dia kate aku macam kawen paksa.. sebab kak nor kate muke macam belasan tahun, tapi muke zubir matured.. sehingga hari ni aku sukar nak meyakinkan orang yang aku dah kawen.. tunggu gak pencegah maksiat datang time aku 'dating' dengan abang.. bulih tayang kad e-nikah aku neh.. haha..~ lalala~~


8 Comments:

Unknown said...

heheheh nak tyg kad e-nikah eh? kalau akak pulak, cuak sebab sijil nikah pun masih kat pejabat agama... tak sempat lg nak amek. kalau kuar berdua tu, mcm slalu je ckp, kalau kena tangkap khalwat, kita terpaksa buat muka tebal minta abah ikat jamin, xpun call tok kadi minta testify hue hue :p

Mami Hadeef said...

aniem to ummu ameer:

hihi.. erm, bese la.. tak pernah tayang kad e-nikah pada sape2.. excited nak tayang kt pencegah maksiat.. huhu.. dulu letak sijil nikah yg fotostat dalam purse, habes tebal jadik purse tu sebab kertas A4.. sekrang senang, gune kad tu je gi mane2.. tapi kadang2 neh, pencegah maksiat bulih beza jugak yang dh kawen dgn belum kawen ni.. tul tak?? yg dh kawen tak der nye bua aksi melampau depan khalayak ramai.. =)

'atiqah said...

esok aniem turun tak, family day? kalau dtg, blhla kita berjumpa =)

p/s: mood tak sedar diri, walau tengah musim exam.. =p

Mami Hadeef said...

aniem to 'atiqah:

tak la akak.. anim tak balik pun kuantan this weekend.. hari isnin ade paper.. itu la, mase zubir gitau anim kawan2 dia ajak sekali join family day, rase cam frust je sebab time exam.. pastu frust gak sebab tak leh jumpe Damia'.. hikhik.. tak dang nak main dengan dia time jumpe ritu.. sekejap je kan.. dia pun nanges time jumpe tu.. tak pe, umur panjang jumpe lagi.. huhu

Unknown said...

muka awak nampak matang pada saya.mcm da 26 27 gitu. tp husband awak pn muka matang so, ok la. nice couple

Mami Hadeef said...

aniem to aziyani:

hihi.. honestly, awak orang pertma yang cakap saye matang.. huhu.. selama ni, antara2 kawan2 saye, memang dorang selalu cakap muke tak seiring dengan umur.. dorang akan cakap umur bawah 20 tahun.. huhu..

tak pe, setiap orang pandangan berbeza.. tapi kalu sampai 26 o 27 tahun tu, baik awak tengok betul2 sekali lagi.. hihi.. dah jauh sangat terpes0ng tu..

.nad. said...

muke u nmpk pucat la kat lam gamba tuh...

Mami Hadeef said...

aniem to nadiah syafiqa:

hihi.. pucat eh? x cukup rehat kot.. penat travel dari kuantan-trg..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online