:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Wednesday, October 20, 2010

Terima Kasih Pada Semua


Eh, aku nak umumkan sesuatu ni..

tapi,,

sila jangan baling selipar jepun kat aku.. keke.. sebab setiap hari bukak emel je hampir 20 orang lebeh yang mintak password, jadi masuk hari yang ke berapa ntah sejak entri berpassword di publishkan ni, aku jadi nak muntah dah reply emel yg sama.. hikhikhik..


sebelum korang marah, aku tepek gambar Hadeef dulu bagi korang cool.. hihi

dengan ini,

aku akan buka balik entri yang berpassword tu k..

*******************************

sebenar2 nya, sangat terharu oke.. aku ulang, sangat terharu.. mula2, masa buat entri berpassword aku pikir mesti tade orang nak request pun sebab mende ni leceh kan.. aku pikir lagi, mesti readers akan jadi makin kurang bile buat entri berpassword dan mesti peminat aku pun lari.. eceh, tang peminat tu perasan betul minah ni, macam kau bintang filem ke hape..

tup2, setiap hari hampir 20 lebeh yang request password.. tetiba inbox emel gmail aku jadi penuh.. untuk first day reply emel, aku buat ayat copy paste n reply tuk semua.. tapi utk hari ke berikutnya, macam tak relevan plak maen copy paste.. so, aku reply satu satu.. nak reply satu satu punye la tekun ngadap laptop.. hadeef kuis2 kaki pun aku tak layan tau.. keke..

aku nak cite la kan.. titik peluh ketekunan aku ngadap laptop reply emel sorang sorang ni menunjukkan bahawa SAYA SAYANG PADA KAMU SEMUA.. aku sampai kuantan hari ahad dah dekat kul 8 pm.. selesaikan semua urusan umah n kakak aku pun balik, dekat kul 1 am baru aku boleh ngadap laptop.. mase tu mata dah ngantuk sangat2, travel jauh dari Kuantan-Bangi-Tanjong Malim-Bangi-Kuantan, dengan Hadeef yang suka berjaga malam, tubuh tersangatlah penat..

tapi,,,

bile buka emel dan tengok ramai readers yang request password, tetiba rase semangat oke.. semua memperkenalkan diri masing2.. ada yang lebeh muda dari aku, ade yang lebeh tua.. ohhh~~ rupenye, aku mempunyai ramai penyokong di belakang saat aku rebah di hadapan.. eh, macam tak kena je perumpamaan ni.. pokoknya, ramai yang bagi semangat kat aku supaya ignore je kata2 IS dan teruskan penulisan..

terima kasih, syukran dan thank you.. 3 base ni je yg aku reti.. kah kah kah..

terima kasih yang tak terhingga buat semua yang telah memberi semangat untuk diri ini kembali menulis.. tanpa readers, siapa lah aku.. eceh, ayat pohon simpati nampak..

untuk pengetahuan IS, setiap entri di publishkan, en zubir akan baca terlebih dahulu dan dialah pengomen pertama untuk setiap entri dalam belog ni walaupun komen dia secara lisan sahaja.. jadi, dia sangat lah pelik bila IS cakap camtu.. tapi, IS jangan bimbang, aku dah maafkan kau.. macam aku kata, kang tak maaf, terputus urat kentut kan, susah pulak kene makan ubat.. kekeke..

jadi, kepada semua readers belog ni yang sentiasa follow, sentiasa baca, sentiasa komen, sentiasa klik n sentiasa sentiasa sentiasa bersama aniemz, anda lebeh mengenali saya kan?? kan?? kan?? betul tak? jadi lagi, agak2 kalau aku buat contest, korang nak join tak?? hehe.. takut aku syok sorang2 je buat contest, tapi tade orang join.. nanti aku buat meeting tergempar dengan en zubir contest ape yang cun untuk korang.. tapi bukan dalam mase terdekat la..

hadiah dia?? telur ayam 2 ketul.. cukup lah tu buat makan tengah hari seketul, makan malam seketul.. oke, aku tipu..

dah la.. nak layan si Hadeef yang tak poo poo lagi hari ni.. asek kentut je.. kentut pun macam orang tua.. kadang konpius, abang ke hadeef yang kentut.. erk.. erk.. erk.. dah la, buruk beno cakap pasal kentut..


saya anak baba.. asal muke cam matured je anak aku ni? duk atas baba lentok, duk atas aku mengamuk.. wai?? wai??


babai..

salam..


9 Comments:

[Zaza Azlan] said...

aniemmmmm nak passwordddd hahahahhaha jetlag sungguh

hey kamu punya belog memang ramai peminat, adekah baru perasan? haiyaa blur sungguh =p

cepatla buat contest, akak nak menang samting plis. kalau menang basikal boleh bagi syaura kih3m

[Zaza Azlan] said...

eh subuh2 mengomen blog orang. malunya

LOVEisCHENTA said...

hahaha-- tahu pun..
tak payah lah nk amik kisah pasal IS tu..

bestnyer dah tak payah apply passwood.. hehe--

incik said...

akak...nk mng contest jugak..nk tampung 'ehem-ehem'..hahahaha..
rezki x cepat mcm akak..kna sabar lebih sikit..
tapi..tetap x sbr nk jd mcm akak..
huhu..
eh..akak..bile nk buke entry berpassword tu?

Noli said...

menarik blog nih..hehe..

Mami Hadeef said...

[Zaza Azlan]: akak, sory tak reply mesej tau.. animm bz dengan konvo,, last2 malam baru tengok mesej.. nak reply pun macam dah lambat sangat dah.. hehe.. hari konvo tu tak dapat pam susu, jadi perah guna tangan.. lenguh ohhh... hasil pun sikit sebab lenguh.. tak gigih betul.. hehe.. tp cukup la utk hadeef sebab tinggal dia lebeh kurang 4 jam je..

anim dh bukak entri tu, jadi tak perlu password lagi.. keke.. eh, menarik jugak hadiah beskal.. beskal hitam yg tinggi berlampu bulat tu dah tak de di pasaran.. syaura boleh naik ke?? hahahaha..

LOVEisCHENTA : tu la.. dah kebal dah asek kene attack je.. saye pun malas nak wat entri berpassword sebab leceh..

incik :hehe.. insya ALLAH.. tapi bukan dalam mase terdekat la.. tengah pikir nak wat contest ape.. akak dh buke entri tu, sila lah baca =)

benzaldehyde said...

kak aniem duk IM 8 ke?? td on d way balik kl, bus saya lalu dpn secret recipe IM 8 tue..nk jumpe hadeef..huhu...

keep writing kak aniem.. :)

ummu aufa said...

slm..kak anim, hadeef makin tembamla..hehe..tomeyl..
nk join gak contest..sonoknye!..
hadeef menyusu badan penuh kn, mesti loni kdg2 beliau akn poo poo 3-4 hari sekali, tp kalau poo poo tu mak aiii punyela byk mcm cik aufa nih..melimpah ruah pempes..hehe..

Mami Hadeef said...

benzaldehyde: a'ah.. IM 8.. betul lah tu, dekat secret recipe.. tapi umah kak anim bukan 2 tingkat kat blakang betul2 secret recipe, umah kak anim blakang lagi dari umah 2 tingkat.. punye la hulu.. keke..

bicara mama & baba : wsalam.. hehe.. hadeef nyusu badan penuh, tapi dia poo poo hari2 la.. kadang2 sekali sari, kadang2 2 kali sehari, tapi tak pernah pulak tak poo poo dalam 1 hari tu.. bese nyusu badan kerap poo poo.. tapi kalau aufa sekali poo poo banyak, kire dah kosong la tu perut dia.. tak pe, dia tanak mama dia baru berak dia hari2.. keke

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online