:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Wednesday, September 1, 2010

Welcome September..

Eh, pesal welcome September??
Patutnya welcome baby HZ.. skang dh bulan 9 dh..
v
v
v
v
Baby, bile nak kuar ni?
Syok ke duk dalam perut mama?
Awak dah besar tau, mama rase dh sempit sangat dh ruang untuk awak..
Wai wai wai tak kuar lagi nih??

*****************************************************

Tiba2 aku rase saspen bile dapat mesej dari kawan aku..
"aniem, orang scan girl, kuar boy. Lawak tul.."

Aku pun over xcited tanye dia, adakah semua barang berwarna pink??
Ohh, naseb kawan aku amik langkah berjaga2..
Semua barang2 warna putih+kuning susu..

So, sekarang..
Perlu kah aku stand by nama baby girl??
Haha.. ada nada cuak di situ..
Kot2 kuar girl ke..

******************************************
Tiba2 malas nak sambung cite..
haha..
ibu mengandung yang beremosi..


0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online