:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Friday, September 3, 2010

Eh, Ada Darah??


eh, ada darah?
ada saspen di situ..
darah ape ni?

oh~~tetiba teringatkan sesuatu..
waaaa...
kuceng aku dah beranak la wei..
patut la semalam meow meow bising gila..
tahniah meow..


p/s: bile turn aku pulak ni..


5 Comments:

eT said...

hehe...meow2 kalo beranak mmg bising kn...kalo la kite leh paham...mesti xleh tido tuan dia..:p

Shahibul Afzan Wahab said...

semoga dipermudahkan buat anim nanti ye..tak lama dah tu...insya Allah...:)

Puan nadxoxo said...

ish3 saspen sungguh :P

nurul aziyana said...

uish suspen betul...ingtkan dh sampai masa

ANIEMZ said...

aniem to eT:

hehe.. tu la.. duk meow meow.. kesian.. x pandai push kot.. keke

aniem to shahibul afzan:

mekasih kak shibul

aniem to puan nadxoxo:

hihi.. betul.. saye pun saspen sbb bukak pintu ade darah.. igt kan org buang baby ke hape..

aniem to nurul aziyana:

hihi.. dh sampai mase dh pun kak.. tp baby tamau kuar.. keke

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online