:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Saturday, September 4, 2010

Pukul 6am, TV3.. Tengok??

ish, siyes aku kagum dengan adik2 yang dapat memperdengarkan bacaan ayat2 al-Quran dengan lagu2 tilawah.. memang tabek spring *toing.. toing*.. lepas sahur memang aku terus on TV3 semata2 nak tengok adik2 cilik ni baca Quran..


kagum sebab mereka maseh kecil dan dapat mempelajari lagu2 tilawah dengan jayanya.. aku sempat blaja separuh je lagu2 tilawah, lepas tu, aku dah skip kelas tarannum atas alasan banyak asemen.. teruk kan???

sejuk perut mak yang mengandungkan dorang..
eh, baby.. bile nak wat perut mama jadi sejuk jugak?? kekeke..
asek golek2 punggung je dalam perut mama..
bile nak kuar??



2 Comments:

Puan nadxoxo said...

Haha golek2 punggung. Teringat kat Shin Chan. Jangan jadi cam Shin Chan sudah! Hehe. 2 more days to go! All the best Aniem! :D

ANIEMZ said...

aniem to puan nadxoxo:

haha.. sin chan kening lebat warna hitam, cun gitau.. tapi perangai, sngt kurang di ajar.. ohh~~ simpang malaikat 44.. hik hik hik

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online