:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Monday, July 12, 2010

Mimpi Itu Bermaksudkah??

macam saspen pun ada.. actually, dah lama dah story pasal mimpi ni.. ingatkan nak tulis gak dalam blog, tapi rase macam nothing je.. wat ape aku nak tulis tentang karut marut ni kan.. lagi2 pasal mimpi yg jadi mainan si setan.. huhu.. tapi dan tapi.. bile ianya dah berulang sebanyak 3 kali, bermaksud kah?? gerun aku.. bukan berturut2 harinya, tapi aku rase sejak World Cup start, aku start mimpi tu.. dan yg terbaru, seminggu yg lepas..

Kalau yg minggu lepas, memang segar bugar lagi aku masih ingat.. fresh2 gitu.. tapi yg untuk 2 mimpi yg sebelumnya, aku dah lupa jalan citenya.. tapi yg pasti, 'aim' dalam mimpi tu adalah sama.. jeng.. jeng.. jeng.. aku mimpi abang nak kawen 2.. huahuahuahua.. patutkah? patutkah?

Yang kali ketiga mimpi tu, memang haru biru gila sampai aku nangis2 .. nangis dalam mimpi dan nangis time tersedar.. yg aku ingat, last action aku dalam mimpi, aku tarik tangan abang n masuk bilik.. sambil bertentang mata.. menangis tak ingat dunia.. aku tanye abang, "masih ingatkah lagi kenangan manis kite yg dulu2?" hahaha.. tacing... tacing.. ayat klasik gitu, aku tak ubah langsung.. =D

Bile aku tersedar, aku cari lengan abang.. tido atas lengan dia.. sambil nangis2 tengah malam buta.. macam sewel pun ada.. nasib abang tak sedar, kalau tak, mesti dia gelak kan aku.. sensitip weh sensitip.. esoknya, aku cite kt abang.. abang gelak je.. aku tanye, "abang ada pasang niat nak kawen 2 ke?" abang cakap, "tak.. nak kawen 5.." ..gatal2.. aku cakap kat abang, tunggu aku mati dulu, baru blh kawen..

Peliknya, ketiga2 mimpi tu, abang dipaksa kawen 2 oleh seseorang.. haha.. aku tak kenal pun sape yg jadi tukang paksa tu.. yg pasti, nasib tak der action akad nikah.. kalau tak, mau aku meroyan sampai sekarang ingat kan mimpi tu.. wakakaka..


2 Comments:

incik said...

salam akak...
hr tu ms cuti..
ila tgk pirate of carribean ,semua..ketiga2 siri..
malam tu tidur mimpi jadi lanun sekali dengan jack sparrow..
haha
lepas tu...
ada sekali tu tengok kat ntv7..
pasal history david beckham..musim bola kan..
sekali malam tu mimpi jumpe beckham n wife die,posh..
tp akhir mimpi tu kena marah dengan beckham sebab ila tanya soalan kat dia banyak sangat..
bangun2 tidur je terus tak suka beckham..berani dia marah dalam mimpi ila??!haha

mimpi mainan tidur kak...

jangan fikir bukan2 ye kak...
akak tengah pregnant..takmau stress kan diri dengan gangguan syaitan...

ingat balik saat perkenalan akak sehinggalah saat sekarang..
paling sweet..saat akk sah bergelar isteri..susah nya usaha untuk bersatu,namun termeterai jua ikatan sampai dah pregnant pun sekarang..
so..alhamdulillah..
doakan yang terbaik untuk seterusnya ya..
amiiin....

YB,jg mama baik2 tu..

Mami Hadeef said...

wsalam.. ila lagi dasyat, siap mimpi jadik lanun lagi... pastu, jumpe dengan beckham pulak.. hihi.. lucu2.. yela mimpi hanya mainan tido jerk..

doakan yg terbaik untuk akak sekeluarga tau!

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online