:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Friday, July 16, 2010

Dia Buat Aku Menangis..


Semalam, angin tak der, ribut tak der, tapi angin kus kus aku yang datang.. erk.. memang aku bad mood tahap dewa.. sepatah suara pun tak kuar dari mulut aku.. eh, boleh camtu ek?? nasib en zubir tak pengsan.. huahuahua.. senanya, memang aku hangin dengan dia pun.. tapi jenis aku, kalu hangin dengan en zubir, aku akan diam sediam-diamnya sampai la aku rase puas.. pelik kan? daripada aku wat kuar perkataan-perkataan yg menyakitkan hati, baik silent mode.. dosa pun tak dapat.. eh, betul ke tak dapat dosa wat camtu? erk..

Imagine, pagi2 aku dah siap gantung baju n seluar n tie dia utk gi kelas.. then, aku sambung tido.. sarapan memang tak yah sebab en zubir tak suke sgt sarapan pagi.. sebab dia malas nak wat lawatan terhormat ke tandas pepagi buta.. ngeh! pastu aku tido.. aku bangun, masak2, dia balik..dia makan, aku makan.. tanpa sebarang suara.. senanya, en zubir dh tegur2 aku.. tapi kau tau aku balas camne?? aku balas gune SMS.. haha.. punye sayang suara emas nih.. berlarutan la sampai ke malam..

Lepas solat maghrib, aku baca surah Maryam.. ye.. aku baca kuat2.. tibe2 baby tendang kuat2.. baru aku perasan, sepanjang aku n abang berdiam diri dalam rumah yg tak berapa tersergam indah ni,, baby sangatlah kurang bergerak.. siyes.. aku tak tipu pun.. kalau ada dia gerak pun, mcm takut2 je nak tendang kuat.. ohhh~~ makin kuat aku baca, makin kuat baby tendang.. aku menangis.. tiba2.. huahuahua..

Senanya, aku sangat terharu n rase menyesal seumur hiduplah buat camtu.. aku lupe, masih ada sorang insan lagi dalam umah ni.. dan aku lupe, apa2 perbuatan antara aku n abang, masih ada baby yg perhatikan dan apa yg pasti, baby dapat rase.. mungkin sepanjang aku n abang diam tu, dia sedih.. dia takut nak 'tegur' mama n baba.. sungguh!! aku lupa.. aku lupa.. Baby, maafkan mama n baba ye sayang..

Rase tak sabar sgt nak jumpe baby.. dah masuk 32 minggu ni.. less than 8 weeks la kite boleh jumpe.. nak cepat lagi, masuk je 38 minggu, awak mesti kene buat2 sibuk nak kuar tau.. hihi.. haaa.. lagi 1 mama nak pesan ni.. kalau blh, jangan lah berat awak sampai 3.5 kg.. kalau 4 kg lagi la mama tak nak.. gerun tau mama nak push awak nanti.. diet2 la sikit duk dalam tuh.. eh~~ baby ke mama yg kene diet??


0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online