:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Saturday, February 21, 2009

Musim Demamkah??

Demam..
.
.
.
.
.
.
Demam..
.
.
.
.
.
Dalam kul 2.00 petang bangun dari tidur sunat hari jumaat [iye ke amik pahala tidur sunat.. rasenye Nabi tidur sekejap je, bukan sejam or 2 jam..] ngeh3.. bangun pun sebab ade lab kul 3.. tetibe bangun badan terasa panas n hidung sudah buat hal.. selsema yang mengada2.. sungguh tidak suke selsema.. selsema membantutkan selera makanku yang sememangnya always berselera untuk makan.. hikhik..

Terasa sangat malas untuk ke lab.. tapi tak leh ponteng sebab tak de MC.. nanti jenuh nak ganti lab.. dan bersiap2 laa untuk ke lab.. berjalan dengan keadaan yg sangat lesu.. mekasih pada kak nor kerana telah meminjam kan payungnya kepada anim.. lab fizik pulak jauh hampir dengan klinik kesihatan.. berjalan dalam keadaan yg sngt panas, amat lah tidak taha.. [ni tak pernah duk oc lagi.. kalu duk oc agaknya musim panas, anim bertapa dalam peti..haha]..

Lab semalam tidak laa begitu susah.. cume connection wires must be correctly.. kalu tak mesti tak dapat nilai.. kesian kt Cu kerana terpaksa 'bekerja' lebih n memerah otaknya untuk bg connection wyar jadi betul.. maklum lah anim blur semalam or i'm always blur during doing an experiment?? haha..

So, pas habis lab, balik2 terus terbungkam atas tikar.. malas dh nak hampar tilam.. tidur... Zzzzzz.. sehingga lah Raihah mesej minta hadirkan meeting.. ohoho.. sungguh tak larat.. n I'm continues my dream.. ahaks...sorry ye kepada kawan2 program.. anim tak hadirkan meeting semalam..

Dan hari ni, demam still tak kebas.. ohoho.. Allah telah menarik nikmat kesihatan sementara untuk anim.. sungguh.. kita tidak bersyukur tatkala Allah bagi nikmat kesihatan yang baik ketika kita sihat.. dan sekarang, begitu terseksanya andai nikmat kesihatan itu ditarik oleh Allah.. Ampun kan hambamu, ya ALLAH..

2 Comments:

Shahibul Afzan Wahab said...

hari ni 23.2.09 anim dah sihat belum?syafakillah.

Mami Hadeef said...

demam nak baik.. tubuh nak tak panas.. selsema hampir nak sembuh tapi sore ala2 rockers.. hehe..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online