:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Friday, August 20, 2010

Pengsan Jap


Fuh.. fuh.. fuh..
penat betul repair blog ni kan.. pengsan jap aku nengok blog jadi macam hape je petang tadi.. nak nanes pun ade sebab penat tau ubah template.. ohh~~ naseb tak sesak napas.. maseh boleh control n masak dengan aman..


Senanya, baru aku tau, aku pilih template yang kene bayar.. so, dia bagi trial 2hari je.. patut la lepas 2 hari terus expired template aku tu.. tapi aku suke template tu.. tape la, nak wat camne kan.. semua berbayar dah atas dunia ni.. wei, ber*k kat tandas awam pun kene bayar kan 20 sen biar la sendiri punye pun.. wakakaka..

Aku rase template yg aku pilih ni free seumur hidup kot.. kalau lepas 2 hari blog aku jadi macam ptg tadi, aku bakar blog ni.. megeren aku kalau 2 hari je kene tukar template.. dah putus asa dh cari template free.. aleh2 aku jumpe template corak macam sluar jeans.. walaupun aku langsung tade seluar jeans, tapi tak pe lah, aku tempek kt blog je la corak mcm kain jeans tu.. eh, seluar jeans ketat tabaik untuk kesihatan tau!!



Oke.. tutup cite tu..

Yeay..

Abang dah balek.. mari kite berjoget.. so, malam ni tak yah tido sorang2 dah.. eh, semalam cite seram TV3 tu camne ek?? haha.. dan dan abang balik terus tanye cite seram.. rugi plak terlepas episod pertama.. lalalala..


4 Comments:

[Zaza Azlan] said...

haritu akak pun saja2 je main template blog. SEKALI TERSAVEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Merajuk dengan blog. huh. dah jadi oyen buruk.

15 hari lagi aniem~ jeng3

Mami Hadeef said...

keke..ni bukan saje2 kak, ni memang sengaja nak tukar.. sekali TERpilih yg kene bayar, adeh.. tu yg blog jadi tunggang langgang.. terus jadi gigih lepas berbuka pose cari template baru yg memang free seumur hidup.. last2 jumpe sluar jeans yg tak besh.. terpaksa la amek..

Nadiah Suhaidi said...

cantik template baru! :D

Mami Hadeef said...

hehe.. cantek ke? macam serabai je anim tengok.. huhu.. tapi laen dari laen sikit la..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online