:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Thursday, November 13, 2008

Semakin Hampir!!

Semakin hari semakin hampir.. apakah yang semakin hampir dengan anim ni?? bukan sesuatu objek atau insan, tetapi hari.. HARI KEBEBASAN..Hehehe... tak sabar untuk anim nak habiskan exam untuk sem ni.. hanya tinggal lagi satu paper.. yang satu ni lah perit dihati.. orang kate penantian satu penyiksaan.. bukan penantian ini bermaksud anim sudah cukup knowledge untuk menghadapi exam ni, tapi sebab secara psikologi nya, semangat untuk exam dah hampir pudar sebab mostly kawan2 dah habis dah final..

Satu penyiksaan di kala kite menelaah buku, tapi kawan2 yang sudah habis exam sedang bergelak ketawa, gelak berderai dengan hati yang seronoknya.. paper ni terlalu lame gap..9 hari.. tapi 9 hari ni bukan akan digunakan sepenuhnya untuk anim nak menelaah buku.. nak tulis blog pun tak de idea..

Sebenarnya, bile start blogging, ade mase yang kite penuh idea untuk menulis ape2 luahan, tapi ade mase kite seolah2 macam 'blur'.. itu anim lah kot orang yang blur.. hehe..ini pun dah tak tau nak tulis ape.. mengarut je.. sebelum anim mengarut sesuatu yang lebih karut, baik anim tamat kan entri ni..

Sekian....

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online