:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Saturday, December 25, 2010

Ke-bizi-an

ewah ewah.. tajuk siap ada tanda minus lagi, tau la kan cuti sekolah dh nak habis, maknanya dah tak lama dah nak mencurahkan ilmu matematik kat bebudak.. alahai, tang ilmu fizik mane ai nak campak ni?? penat tau ai sambung2 litar kt U dulu, tapi alih2 masuk sekolah kene pum pam ilmu matematik.. tak kesah la, asalkan kalkulator dengan ai tak dipisahkan.. aauuuwwww...


walaupun cuti sekolah belum habis lagi, tapi kene gi skolah macam biasa untuk tujuan lepak2.. dush! tak la, pegi sekolah tolong cikgu la.. baru2 ni aku tolong dorang susun buku perancangan sekolah tahun 2011 lalu terkejut kera ai bile tengok Pn Nurrul Haniem Mustaphy adalah memegang jawatan sebagai ;
i) guru kelas 4 Gigih.. kelas ketiga dari belakang

ii) ketua guru kelas.. maknanya, semua2 guru kelas tu, ai lah jadi ketuanya..

ii) ketua badan beruniform Pengakap sekolah.. ohhh~~ ni paling terkejut kera tahap maksima.. satu habuk pun tatau pasal pengakap.. kesetiaan pengakap, pangkat dia ntah pape.. dush!! memang cikgu baru kene kaw kaw kaw la.. mentang2 ai cakap kt pengetua pernah wakil sekolah utk kawad kaki hari merdeka, PLKN, kawad kaki mase sem 1, terus dia bagi ai pengakap.. bagi la puteri islam ke, ayu ayu sikit nanti pn aniem..

iv) AJK disiplin sekolah.. yg ni ai like.. keke.. mungkin sebab mase skolah menengah aku lembaga pengawas sekolah, jadinya dicampak la aku ke dalam lembaga disiplin sekolah =)

v) guru tugas mingguan jangan cakap aku kene berapa kali T_T

kegilaan la aku kat sekolah nanti.. kekekeke.. tak pe2, itu adalah cabaran cikgu oke.. takan nak masuk kelas ngajo ngajo ngajo..

ok lah.. sebelum cikgu menamatkan bebelan, meh tengok gambar anak bujang cikgu ye..


budak berak sampai bocor kene rocker.. saje je tau buli mami suh basuh hadeef punye rocker tu..

6 Comments:

mamawana said...

Bizi-bizi-bizi tapi seronokkan. Selamat menjawat segala tugasan...

nurul aziyana said...

hehe hadeef wt muka xbersalah..cian mummy

miss jue said...

comey nya hadeef... good luck cikgu!

Affieza said...

Fuhhh...mantap byknya dpt jwtan..

syabab said...

selamat memulakan tugas kembali cikgu anim!=)

comeynye la hadeef!!!

ifnirsweet said...

kiut la hadeef ni...suke tgk muke hadeef...hihi

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online