:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Wednesday, October 22, 2008

Soalan Bonus..

Soalan ni bukan soalan spot untuk nak final exam..

Bukan jua soalan latihan untuk pengukuhan dalam sesuatu kemahiran pengiraan atau kefahaman konsep..

Jua bukan soalan yang menguji minda anim untuk menyelesaikan seperti soalan2 fizk..

Tapi soalan yang membuat jiwa anim tersekse untuk menjawab nya..

Soalannya berbunyi :

" Bila anim nak kawin??"


Itu lah soalannya.. hehe.. jumpe kawan lame mesti soalan ni yang pertama anim akan dengar.. perit haaa telingo den nak dengar.. kalau tau jawapan mesti dah tak menjadi keperitan di hati..hehe.. sebenarnya, perancangan sentiasa ada, tetapi apa yang pasti Allah yang menentukan segala2nya..Korang jangan isau yea.. dah confirm, sure, pasti, tiada kemusykilan lagi, akan ku uploadkan gambar kad kawin sebesar2 nye dalam blog ni tau.. Hehe..
gambar hiasan
InsyaAllah, sorang habuk tak de kawan anim yang anim lupe nak jemput tau..tapi kalu semua datang ramai2, tak ckup makanan camne ek?? tak pe, makanan spare bihun goreng dan kepok lekor.. hehe..bile?? Waallahualam..

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online