:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Sunday, October 26, 2008

Kepada Orang yang Tersayang..

Baru2 ni anim dapat banyak respon dari kawan2 yang sentiasa masuk blog anim.. terharu, terkejut dan seangkatan dengannya.. anim tak sangka blog anim ade pengunjung setia jugak sebab blog ni takde menarik sangat pon.. just catitan hidup anim seharian..

Orang2 yang tersayang anim maksudkan adalah anda semua!! terima kasih kerana sentiasa visit blog yang tidak menarik ini.. sentiasa lah bagi komen andai anim ade tercakap kasar atau tersalah fakta.. Huhu..

Kepada kakak sulung anim yang sentiasa melawati blog adikmu ni, janganlah hanya mengintai di jendela.. huhu.. tinggal pesanan ape2 kat shoutmix tu..tak tau kak baca blog adik tiap2 hari.. kawan2 satu sekolah anim n satu u, terima kasih atas sokongan kalian mmberi semangat kepada anim untuk mencurahkan idea dalam penulisan ni..


Pesanan untuk thah, anim belum sempat nak tulis entri padal raye kite bersama di rumah anim.. nanti bile anim dah post, thah baca lah ek.. kepada Aja yang duk kat UK sekarang, visit lah blog anim sokmo kalau rindukan anim.. macamne penulisan anim, macamtu lah mulut anim berbicara.. cuma satu je kurang, aja tak leh dengar suara anim.. huhu..

Kepada kawan2 semua, anim ucapkan semoga berjaya dalam exam.. wishing u the best of luck in ur exam.. buat yang terbaik..tiada sebab untuk kite kata, kite TIDAK boleh.. ok??

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online