:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Wednesday, March 3, 2010

Hapdet!

Oke... bertenang.. jangan bising2.. aku dah hapdet neh.. ^_~ .. first2, sorry morry sebab lama tak hapdet dan mengecewakan kamu yang setia klik pada blog Menyulam CINTA Dalam Keredhaan-NYA neh.. salah satu sebab adalah BZ (alasan lapuk oke..) satu lagi alasan, setiap kali online, aku akan menjelajah ke blog orang lain dulu n sampai dah penat baru teringat "eh, aku pun ade blog.. asal tak hapdet blog dulu eh tadi?" ^_^

Banyak nak cite sebenarnya, tapi aku akan buat satu persatu entri (manyak rajen woooo).. sebenar-benarnya, weekend baru neh aku ade gi skolah buat mural kt dinding surau.. start hari jumaat sempena cuti maulidur rasul, aku pegi sekolah tak der la pagi buta sangat, n buat la mural kt dinding.. balik sebentar waktu sembahyang Jumaat, tido tak sedar diri n sambung balik petang tu.. before gi skolah waktu petang tu, aku gi rumah Dr Bahiyah sebab dia wat majlis sambut maulidur rasul (tumpang abang jerk!).. so, itu adalah salah satu cara menjimatkan duit daripada beli makanan kat kedai .. haha =)

Pendek cerita, mural tu tak siap hari Jumaat, so sambung pada hari Sabtu.. hari sabtu tu kira tak siap lagi, tapi kitaorang nak sambung hari lain plak sebab memang dah penat sangat dah.. kesimpulannya, hari Isnin aku demam.. pujuk2 abang cakap nak gi klinik, abang pujuk2 aku suh gi sekolah.. haha.. aku pun tambah2 lagi cite cakap camne kalu muntah kt sekolah la, whatever sampai abang mengaku kalah n bawak gi klinik.. kesimpulan, aku punye attendence dah lubang 1.. tinggal lagi 2 cuti yg dihalalkan.. kalu lebih 3, kene tambah minggu praktikal.. ohhh~ tidak..

So, tamat utk kisah weekend lepas..


2 Comments:

Insyirah said...

wah..nama dr tu Dr Bahiyah ke???
em org nama Bahiyah ni mmg sesuai jd Dr kot..kwang2x..

* x dpt Dr medical Dr falsafah pn jadi la..hehe

Mami Hadeef said...

aniem to insyirah:

hihi.. amiinnnn =).. semoga cita-cita dan cinta terlaksana.. hikhik

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online