:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Monday, March 29, 2010

Aku Terasa Macam Ada Anak Dah Besar..

Sesi semalam..

"abang, esok exam kul berapa?"

"kul 9 pagi.."

"pen dah ade? pemadam dah ade? nak pen warna apa? nak pensel 2B? atau nak pensel tekan? nak pinjam pensel box aling ke?"

"abang nak pen biru 2 batang.. nak pemadam, nak pensel tekan.. oke, pensel box tak nak sebab bunga2.."

"oke bang.. ni aling letak atas meja eh.."

p/s: tibe2 aku teringat kat mak aku.. gaya camni la setiap kali aku nak gi exam mase skolah rendah dolu2.. mak aku yg sediakan semuanya.. haha.. dan semalam, aku rase, layan abang yg nak exam cam layan anak berumur 7 tahun nak gi skolah.. ^_~ dan tibe2 pada hari ni..

kata abang : "eh, mana pensel tekan aling ek? jatuh ke?"

dan aku bengang gile sebab pensel aku hilang.. adusss!!

p/s: abang, walaupun pensel tekan aling hilang, tapi gud lak jugak utk esok.. tiada pensel ganti untuk mu.. haha.. cleark patient elok2 esok neh.. hati2, patient tu bini orang.. nanti kan kene sigung (itu speaking jawa, speaking standard kite panggil cam tenyeh la) siku laki dia, mau berdarah hidung oke..





3 Comments:

mamawana said...

Mama singgah sini...

Baca baca senyum senyum....

incik said...

ila da balik kl..x sempat jumpe akak..kat kuantan pun bz pg-ptg kat hsptl kak..huhu..ade rezki nnt.insyaAllah nk jumpe jugak akak..n hope ms tu da boleh dukung baby akak..=)

Anonymous said...

salam ziarah anim..

mntak kebenaran nk letak link blog anim kat blog meen. Harap anim tak kesah =)

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online