:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Thursday, December 24, 2009

Result..

Aku tertunggu2 result sem 7 bile nak kuar.. tunggu2 rupenye kuar bersama2 result PMR.. dan sekarang adakah aku sedang bergembira seperti pelajar yg dapat 9A atau sedang berduka lara seperti budak yang dapat 9E????


Hatiku hanya ALLAH yang tahu.. [nada macam sedih je kan??].. tapi dah agak dah dapat result cegitu.. seiring la dengan usaha yang ciput2 je.. tak pe.. He knows the best!


3 Comments:

zinnirah said...

salam..hanim dapat pe?

incik said...

slm..akak..update la...senyap je...rindu lak..

ANIEMZ said...

aniem tu zinnirah:

wsalam.. ala zura, dapat bese2 je.. tak dekan pun.. tapi, alhamdulillah.. seiring dgn usaha..

aniem to incik:

ye dik.. akak nak apdet la ni..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online