:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Monday, April 11, 2011

Mojo


acik feeling2 macam tak der kerja banyak, tapi minit mesyuarat 3 yang tertangguh.. malas nyaa nak buat.. keke.. oh~~ pagi tadi ade budak sekolah aku excident.. perempuan.. budak tu aku ngaja.. nasib la dia tuh budak baik, jadi aku pun feeling2 doakan semoga dia cepat sembuh..


tadi aku tengok pic Mojo... mojo ni adalah nama seekor sugar glider milik abang aku.. pestime tengok macam ngeri jugak ghupenya.. tapi, bile main2 dengan Mojo ni, ish macam menarik pulak.. abang aku hadiahkan pada wife dia.. ni adalah Mojo..


v
v
v

en zubir, boleh belikan sekor untuk hadeef? =D








1 Comment:

mea said...

geliiiiii
bela rabbit lah
comel

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online