:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Tuesday, April 29, 2008

Akhirnya berjaya..

Salam kpd pembaca blog ini..
akhirnya aku telah berjaya create blog ni..story about blog ni camni..dah lame aku terfikir untuk nak create,,tapi x reti..huhuhu..akhirnya explore sampaikan terjumpe laa cara nak create blog..dah jumpe cara nak create,,kena fikir plak nak tulis title ape..room mate aku yang baru bangun tido tu terus aku serbu dengan pelbagai soalan..blog ni nak wat tajuk ape??kalu tajuk camni ok x??kalu camni plak ok??dia yang mamai lagi terpaksa laa berhempas pulas memikirkan tajuk yang sesuai untuk blog aku..thanks mis..hehehe..tapi pape pon,,alhamdulillah akhirnye aku berjaya mencipta blog ni..mungkin x brape menarik untuk permulaannya..nnti kalau ade mase lapang aku akan upgrade kan lagi blog ni..thanks kepada sesiapa yang sudi bace ye..crite yang di tulis dalam ni pasal kehidupan aku mase zaman muda,,mase skang dan maybe mase akan datang..
waallahualam..

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online