:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Monday, July 4, 2011

Update Senarai Peserta..


tamat sudah HZ Baby Village.. kepada sesiapa yang sudah join, berbillion2 terima kasih diucapkan kerana sudi memeriahkan contest ni.. kepada yang ade niat, dah tampal banner di belog, tapi belum buat entri, harap maaf.. contest sudah berakhir pada jam 3.20 pm tadi bersempena dgn hadeef 10 bulan.. yang tak tau pun ade contest, tp baru perasaan hari ni, harap maaf juge.. anda dah terlambat ye.. lain kali mami hadeef buat lagi..

walaupun sambutan kurang memberangsangkan, tapi kire oke la.. peserta yg join pun tak terasa sgt persaingan.. keke.. lagi pun, mami hadeef tak dan nak invite ramai org utk join contest ni.. jom kite tgk senarai peserta di bawah;

Kategori A;



***** penting: kalau ade saye tak senaraikan, atau salah senarai kan kategori, let me know ye..

pemenang akan diumumkan pada ;

11 July 2011, jam 3.20 pm

Tunggu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 Comments:

Cik Purple said...

wah..contest buat para ibu..hihi..gud luck korang sumer..

tolong klik sini..>>Bah, tolong dulu komen Entri ni Bah..:)

Su Hamid said...

salam mami hadeef,
ada pembetulan sket,sue kategori A ye ..tq :)

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online