:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Friday, February 11, 2011

Setiap Sabtu Adalah Bersekolah. Tension?

Sabtu lepas tak bersekolah.. mujur Cina sibuk beraya, kalau tak, bersekolah gak kot..
Sabtu esok adalah aktiviti kokurikulum..
Sabtu depan hari ganti sekolah sebab dah cuti mase Cina beraya ritu..
Sabtu lagi depan adalah merentas desa...


eh, bila aku nak meronggeng dengan anak n laki aku wei?


Siyes macam sedikit tension la.. sikit je la, taleh tension manyak2, kang merudum hasil tenusu aku.. wakakaka..


sebut pasal hasil tenusu, pengakuan secara terbuka, aku dah tak pam susu kat sekolah.. siyes bizi memang tak cukup mase.. tapi alhamdulillah, sampai hari ni hadeef masih exclusive breastfeed dengan aku.. sebab aku cuba pam di rumah untuk dia minum time aku gi sekolah.. dan setiap hari akan campur la sebotol frozen EBM dan 2 fresh EBM..


ye.. memang tak cukup mase.. kalau seorang cikgu pegang 4 @ 5 kelas, satu kelas ada lebih kurang 35-40 orang pelajar, kau ada mase nak pam susu bile sibuk menanda buku budak? tak tanda buku / nota budak, kang ketua bidang bising, "ai cikgu, tak kutip buku budak ke?" .. tapi aku tak pernah lak kene sound, tapi sebelum di sound, haruslah kene jaga prestasi kerja yoooo..


siyes rase nak tukar kerja.. wakakakka.. sengal tak? sengal tak? harus kene jadi mangsa buruan KPM kalau aku tibe2 berenti keroje..






0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online