:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Monday, February 21, 2011

Huraian

ai memang power bab2 buat kontroversi pelik2 neh.. kih kih kih.. sorry to uols.. entri The Second adalah kontroversi semata2..

memang GPK 1 tanye aku, "bile due date?" .. terkejut monyet ai tibe2 dapat soklan cepu mas camtu.. tambah2 pulak dia dah tanye mase dalam meeting, sape cikgu yg akan bersalin dari bulan 2 sampai bulan 6.. dah la mase tu tengah siapkan lesson plan kan.. nasib lah aku ni tak der saket jantung ke hape.. huhu..


aku pun terus je jawab, "bile mase pulak saye pregnant?"


oke.. terus GPK tu gelakkan aku.. then hulur satu borang.. hampreh betul la.. borang jadi pengawas mase exam PMR.. pastu dia pun kate, "sebab tu lah saye tanye bile due date nye.. kalau bersalin, tak leh pulak jadi pengawas.. "

----- sekian untuk cerita tentang kontroversi yang pertama----



kakak aku asek bagitau je dia mimpi aku peknen.. aishhhhh.. oke, aku trime kalu dia betul2 berlaku.. tak baek ohh tolak rezeki.. tapi untuk sementara waktu ni biarlah hadeef dapat peluang berkepit dengan aku 24 jam.. lagipun aku tak sampai hati nak ceraikan susu badan kalu betul2 peknen.. ohhh, perlu pentingkan kualiti dari kuantiti.. jgn berderet je, tapi dari segi didikan tak betul2 sempurna..

walau camne pun, aku cakap lagi sekali, aku trime kalu mimpi itu jd realiti.. huhu..

----tamat untuk kontroversi ayat kedua ----



sejak akhir2 nih, bile hadeef nangis je atau merengek, mesti en zubir cakap, "hadeef nak jadi along tak?" soklan cegitu dia tanye kt hadeef.. aku yg tengah minum air pun boleh tersedak.. =D ohh.. pengalaman bersalin 5 bulan dulu belum lagi saye lupe ye en zubir.. tapi tak serik pun...kakkaka.. betul lah orang kate, bersalin adalah sakit, tapi sakit yang tak serik.. tunggu la dulu hadeef ye.. nanti bile 3 tahun, mami bagi adek eh..

---- tamat huraian kontroversi ayat ketiga ----



2 Comments:

Ummu Iffah said...

Jauhnye 3 tahun, aneem...rugi umur la gitu...masa muda ni la nak anak ramai...masuk 35, bersara la..hehe

Nadiah Suhaidi said...

hehehe rezeki jangan ditolak :P

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online