:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Saturday, January 10, 2009

Ya Allah.. Seksanya Saudara Islamku..

Semakin hari semakin mengganas kaum2 Israil menghancurkan bumi palastin.. Apa daya kita yang tinggal di bumi aman ini utk membantu saudara Islam di sana?? Allah memilih mereka untuk mati di medan syahid yg menjanjikan syurga buat kalian.. Mati syahid sesungguhnya mati yg amat indah kerana darah menjadi saksi atas perjuangan menegakkan agama Islam..

Buat kita yg berada di bumi yg aman, ingat lah mereka dalam doa kita.. berdoa lah supaya Allah menghancurkan kaum Israil laknatullah.. kita menolong sekadar yg mampu.. kepada teman2, bacalah doa qunut nazilah.. moga Allah memakbulkan doa kita buat saudara Islam tersayang di bumi Palastin..


0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online