:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Tuesday, November 23, 2010

Saya Cikgu


apdet secara marathon.. ewah, tak panas lagi punggung dari temerloh ke kuatan, dah sebuk2 dengan laptop.. *wink* abang jangan marah eh.. selesai sudah sesi taklimat n orientasi untuk kami Guru Sandaran Siswazah Terlatih.. eh eh, baru je bersandar2 ni, so buatlah prestasi yang bagus agar anda tidak jatuh bile di tolak.. huhu.. bunyi macam semangat berkobar2 je nak ngadap student..


di manakah ai di posting?? haha.. yang semestinya dalam daerah kuantan.. di SMK dot dot dot.. malas la nak tulis nama sekolah.. kang student aku google tibe2 jupe belog ni, kecoh kang satu sekolah.. kat FB aku dah bising2 announce, jadi sape suh tak de ai punye FB.. huhu.. ^_~


alhamdullilah dan syukur ke hadrat ALLAH swt.. bila timb. pengarah pelajaran agihkan surat by hand, memang cuak habis la.. siap nebes sejuk2 tangan.. nak konvo tak camtu.. huhu.. lagi saspen bile nak bukak sampulnya sebab sekeliling aku pelbagai dah riaksi muka2 mereka yang bila tengok surat posting.. ada yang dapat cameron, tasik chini, felda jengka, cemomoi, triang.. nasib posting kali ni tak de yg gi ke Pulau Tioman walaupun pulau tu adalah yang ke10 tercantik di dunia..


sangat sadis bila hadeef ditinggalkan.. sebelum abang balik kuantan, aku dah siap2 cium hadeef.. maklum lah, pestime tinggalkan dia.. abang siap cakap kt hadeef," hadeef jangan nangis ye" sambil2 jeling kat aku.. kononnya, nak perli aku la tu "mami jangan nangis ye.." nasib la tak nangis, sedih pun cover2 je sebab ada kawan.. haha..


sampai kuantan, hadeef meraung teruk.. sampai sejam menangis.. teresak2 cari mami dia T_T.. bila abang pangku, dipusing mukanya ke dada abang sebab nak menyusu.. abang bagi susu guna botol dia reject.. guna sudu dia reject.. dh puas dukung, dodoi, riba, akhirnya sampai tahap hadeef dah letih menangis, dia pun telan jugak susu tu.. T_T bila abang cite, aku dah sebak dah.. sorry hadeef, mami terpaksa untuk kesenangan kita bersama T_T


pastu, sepanjang ketiadaan aku, sangat lah banyak dia tido dan sangatlah sikit dia minum susu.. selama ni boleh habis 3-4 oz, tapi sebab aku tak de minum 2 oz je dalam tempoh 4 jam.. sedihkan.. ish, boleh kurus anak aku neh kalau tinggal lama2.. kesian hadeef, selera merudum secara tiba2 eh.. =( nape sayang? comel sangat ke mami sampai tak tatap sehari dah hilang mood segala2?? haha.. bajet.. bajet..



3 Comments:

nirhamna said...

salam..
wah, saspen nyer..hehe
kak aniem dpt posting kt mne yer? x bgtaw pn dlm entry ni..huhu

incik said...

tahniah akak!selamat bertugas kembali!!!

Affieza said...

Congrats...akhirnya dpt gak posting area Kuantan je..hihi

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online