:: Setia Bersama Selamanya ::

Daisypath Anniversary tickers

Konsep Blog

Blog ini hanya memaparkan kisah hidup dua insan yang menyulam cinta dalam keredhaan-NYA.. kurang dari sudut agama, fakta sains atau politik mahupun lucah.. blog direka hanya untuk menyimpan kemas segala kenangan kehidupan seharian yang semakin hari semakin hilang dari ingatan.. mengambil kata2 dari seorang pendakwah, "tulislah pengalaman itu, demi anak2 mu.."

Tuesday, April 30, 2013

Rindu!! Rindu!! Rindu!!

yes.. aku jerit kuat2 yang aku sangat rindu belog ini.. belog ni diberanakkan sama dengan tarikh aku lahir cuma tahun berbeza iaitu 2009.. bermakna belog ini sudah 4 tahun umurnya.. ye.. baby purba dah kalau ianya adalah seorang manusia..

sebenarnya tak banyak mase pun nak melentok depan laptop.. tapi siyes aku sangatlah rindu nak menulis.. sebab aku selalu lepak dalam FB so kawan2 FB dh muak asyik2 status aku je yg apdet..kau hader?

maka, ramailah antara friends aku dalam FB adalah followers belog.. betul2 buat mak terharu, nak! ade yg merayu2 suruh aku apdet belog.. ok, aku tipu je.. read : request = mintak aku apdet belog.. mak ramai rakyat kecik yg tampan dan jelitasss,, so mak kene amik mase nak apdet belog..

ok.. lepas ni aku akan cuba apdet belog ni.. kesian belog ni.. dah baby purba, ade mak angkat pun x amik kesah.. kuang kuang kuang..

aku tempek gambar2 twins n hadeef zafran.. selamat menjamu mata..


day 1 of life..

 wajib pakai tag nama mase zaman kecik~!

 sape sudi jadikan saye model pampers?

 hadeef waktu ni 1y8mo.. mase baru2 dapat adeks..

 hati riang, jiwa tenang!

 mirror reflection..

hai.. i dh 2 years uolss...


 kami ber5!

wah.. mak pun nak gelemer jugakss..



6 Comments:

Cik Tips Online said...

aniemz oii.. lama gak akak x jenguk belog awok ni.. kim salam kak mazihah awok.. udah beranak berapa dia tu? untung laa dapat kembo.. akak ni ade adik kembo pun xdek rezeki lg nak dapat kembo.. anak baru 5... ekekek

Aziz Cyberz said...

Cikgu Haniem ..... cantik blog ... :P

tenku butang said...

Wah.. bestnye dpt twin.. nak jugakkk..

Haiii.. cakkk.. salam kenal..
Done follow sini no. 369
Jom follow me back yea..
Leh saling kunjung mengunjung pasni.. heeee

http://tengkubutang.blogspot.com/

Kalau minat kucen,
Jom lea follow sini jugak.. heee..
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Dadan Sujana said...

Salam dari kami di Bandung!
rental mobil bandung

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Melody Stringer said...

happy family

Nonton film subtitle indonesia
Nonton film subtitle english

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online